1. آیا کلید های لمسی جایگزین کلیدهای سنتی میشود؟
بله. این کلیدها بهگونهای طراحی شدهاند که در همان قوطی کلیدهای معمولی نصب میشوند و نیازی به تغییر سیمکشی اصلی نیست.
قوطی مرغوب با حداقل عمق 4.5 سانتی متر و پیچ دار برای کلید و پریز ها مناسب می باشد .
2. آیا برای نصب به برقکار نیاز دارم؟
در صورتی که آشنایی کامل با سیمکشی ندارید، بهتر است نصب توسط برقکار ماهر انجام شود تا ایمنی رعایت شود اما در حالت کلی نحوه ی نصب همانند نصب کلید پریز های مکانیکی می باشد.
پیشنهاد میکنیم قبل از هر گونه نصب دفترچه راهنما محصول با دقت مطالعه شود و از ویدیو های آموزشی نصب دیدن فرمایید.
3. آیا این کلیدها به وایفای یا اینترنت نیاز دارند؟
بسته به مدل، بعضی کلیدها فقط لمسی هستند و برخی ریموت دار و برخی دیگر هوشمند بوده و از طریق وایفای و اپلیکیشن موبایل قابل کنترل هستند.
4. آیا امکان کنترل از راه دور وجود دارد؟
اگر مدل انتخابی شما هوشمند یا RF باشد ، بله میتوانید از راه دور از طریق اپلیکیشن و یا ریموت کنترل کنید.
5. آیا کلید ها در رنگهای مختلف موجود است؟ قیمت هر رنگ و مدل تفاوت دارد ؟
بله. این کلیدها معمولاً در رنگهای مشکی، سفید، بژ و طوسی عرضه میشوند، موجودی رنگ هنگام خرید مشخص شده است.
دو مدل کالیا و ادلر فقط از جهت ظاهری باهم متفاوت هستند و قیمت رنگ های مختلف باهم تفاوتی ندارد .
6. جنس صفحه ی این کلیدها چیست؟
صفحهی رویی کلید و پریز ها از شیشه کریستالی ضدخش ساخته شده است.
7. آیا این محصول گارانتی دارند؟
بله. تمامی محصولات دارای 10 سال گارانتی میباشند که 3 سال تعویض و 7 سال تعمیر است .
8. اگر محصول خراب یا معیوب باشد، چه کار کنم؟
لطفا در صورت برخورد با این موضوع از دستکاری و تعمیر محصول خودداری کنید ، در مرحله اول مطمئن شوید که نصب محصول درست انجام شده باشد و در صورت اطمینان اگر همچنان مشکل وجود داشت در زمان اداری با واحد خدمات پس از فروش ما تماس بگیرید . کارشناسان متخصص ما در این زمینه سریعا به کمک شما می آیند .
9. این کلیدها در برابر نوسانات برق مقاوم هستند؟
بله، طراحی داخلی آنها دارای محافظ داخلی در برابر ولتاژهای ناگهانی است.
10. آیا این کلیدها ضد آب هستند؟
صفحه رویی شیشهای تا حدی در برابر رطوبت مقاوم است،برای نصب در مکانهایی مثل حمام یا فضای باز از ویدیو های راهنمای نصب استفاده کنید .
11. آیا نور پسزمینه کلید در شب خیلی روشن است؟
نور LED پسزمینه بهگونهای طراحی شده که در شب قابل تشخیص باشد ولی آزاردهنده نباشد.
12. چه زمانی سفارش من ارسال میشود؟
سفارشها حداقل 2 و حداکثر 5 روز بعد از ثبت، پردازش و ارسال میشوند.
13. چطور میتونم محصول رو مرجوع کنم؟
در صورت وجود ایراد فنی یا مغایرت، تا 10 روز امکان مرجوعی وجود دارد لطفاً در نظر داشته باشید قبل از مرجوع کردن کالا با شماره درج شده در صفحه ی امور مشتریان تماس بگیرید.